Ne Aramıştınız?

Yeni Haberler
recent

Kertenkele İfşa!

Selam avcı bugün çok izlenen bir atv dizisi olan kertenkeledeki subliminal mesajları ifşa edicez filmin güncel olması kritik bir nokta (Bütün bulgular resimler,yazılar bana yani efsane avlayalıma aittir alıntı yapılmaz! alıntı yapanlar hakkında yasal işlem yapılır)


Kertenkeleyi izleyen birisi değildim ancak bir ara denk geldim ve bir ayrıntı gördüm Zehra adlı karakterin oynadığı sahnede duvarda sex yazısının olduğunu göre bilmekteyiz.


Bu benim düzenlediğim hali
Kertenkele İfşa!


Bu da orjinal hali


Kertenkele İfşa!


Siz de görüşlerinizi eleştirilerinizi yazın kendi bulgularınız olduysa gönderin yayınlayalım.
Admin

Admin

1 yorum:

  1. Her şeyde bi şey arıyosunuz iluminatimi ne onu görseydik bizde görürdük

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.